Wensenlijst
0
Items Hoeveelheid Prijs

U bent hier

Frequently Asked Questions

De infomatie over een geestrijke drank die ik zoek is onvolledig?

Op onze website tonen we alle geestrijke drank info waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten heel veel belang aan het verschaffen van juiste en volledige geestrijk drank informatie.
Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. Je kan altijd bijkomende informatie vragen aan onze helpdesk en dan doen wij ons best om aanvullende informatie te vinden.

Waar kan ik de Algemene verkoopsvoorwaarden vinden?

Alle informatie over onze Algemene Verkoopsvoorwaarden vind je hier.

Hoe kan ik mij in- of uitschrijven van jullie newsletter?

Alle informatie over onze privacypolitiek vind je op onze privacy pagina.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Alle info over het betalen via onze website en de verschillende betaalmethoden vind je hier.

Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Als je om gelijk welke reden je volledige bestelling of een gedeelte ervan wenst te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de contact-optie boven elke pagina van onze website. Hier vind je contactformulieren waarmee je in contact komt met onze helpdesk. Ga voor annuleringen naar Klantendienst en kies de optie "Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren".

Voor annuleringen moet je je bestelnummer vermelden. Dit vind je in de e-mailbevestiging die je ontvangt onmiddellijk na het plaatsen van een bestelling.

Je bestelling wordt geannuleerd zodra we je bericht ontvangen en je ontvangt een waardebon voor het geannuleerde bedrag of het bedrag wordt teruggestort. De waardebon kan je gebruiken voor een nieuwe bestelling. 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Via de optie "Mijn Account" bovenaan elke pagina kan je de gegevens van "jouw account" raadplegen. Hier kan je al je gegevens zoals je naam, e-mailadres, facturatie- en verzendadres wijzigen. Je kan zoveel verzend- en andere adressen aanmaken, maar het is niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen België bedragen altijd € 5.95 ongeacht het aantal geestrijke dranken wat je bij ons bestelt. Voor zendingen naar andere landen zijn de prijzen variabel, Je krijgt in dit geval een overzicht van de totale verzendkosten in de eerste stap van het bestelproces.  

 

Wat is de status van mijn bestelling?

In “Mijn Bestelling” kan je altijd de huidige status van je bestelling terugvinden. Elke wijziging aan je status wordt automatisch via e-mail gecommuniceerd.

Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?

DONNAN MCBAIN & WEALY WORKS GCV hanteert een strikte politiek bij het vragen van persoonlijke gegevens van onze klanten. Wij vragen enkel die gegevens die noodzakelijk zijn om je te helpen. Daarnaast gebruiken wij de SSL-technologie (Secure Socket Layer), een geavanceerde beveiligingstechnologie die de persoonlijke informatie beschermt bij het doorsturen via internet. Wij bewaren in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie zoals kredietkaartnummers. Dit kan betekenen dat je deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat je er zeker van kan zijn dat deze informatie niet door DONNAN MCBAIN & WEALY WORKS wordt bewaard. SSL is de standaardtechnologie die ondersteund wordt door Mozilla Firefox, Microsoft Explorer, Apple Safari en andere populaire webbrowsers. Wij gebruiken deze technologie om het doorzenden van kredietkaartgegevens en uw persoonlijke gegevens te beschermen. Als je niet zeker bent of je webbrowser SSL ondersteunt, raadpleeg dan de helppagina's van je browser of contacteer je Internet Service Provider (ISP) of computerfabrikant.

Als je bestelling twee of meer geestrijke dranken bevat, kan het zijn dat deze afzonderlijk verzonden worden. Dit is het geval indien een van de geestrijke dranken niet op tijd geleverd wordt in ons magazijn. De andere geestrijke drank wordt dan verstuurd in een zogenaamde deellevering van zodra uw bestelling terug in voorraad is. We houden je via e-mail en via onze website op de hoogte van elke wijziging in de status van je bestelling.

Ik kan geen producten in mijn winkelmandje stoppen?

Je browser accepteert waarschijnlijk geen cookies en/of het beveiligingsniveau van je browser staat te hoog. Een cookie is een speciale code die wordt gebruikt om je te herkennen bij elk bezoek aan de website. Dankzij zo'n cookie hoef je niet telkens in te loggen bij elk bezoek aan de site. Je vindt alle informatie over cookies via de helppagina's van je internetbrowser.
Cookie-instellingen in Internet Explorer: volg onderstaande procedure om na te gaan of je IE-browser cookies accepteert of om cookies te activeren: - Open het menu 'Opties' van je browser - Kies de optie 'Internet opties' - Ga naar het tabblad 'Beveiliging' - Zet het beveiligingsniveau op MEDIUM, als het beveiligingsniveau op HOOG staat, worden cookies niet geaccepteerd - Klik 'OK'.
Volg onderstaande procedure om na te gaan of je Firefox-browser cookies accepteert of om cookies te activeren: - Open het menu 'Extra' van je browser - Kies de optie 'Opties' - Ga naar het tabblad 'Privacy' - Ga naar de sectie 'Cookies' - Vink de optie 'Alle cookies aanvaarden' aan en indien nodig ook de extra optie 'Waarschuw me' - Klik 'OK'.

Ik kan niet inloggen?

Als je problemen hebt om in te loggen op onze website, bekijk dan eerst de foutmelding die je krijgt. De meest voorkomende fout is een typfout in het e-mailadres of wachtwoord. Je kan je wachtwoord altijd opvragen.

Hoe kan ik de klantendienst contacteren?

Via de optie "Contact". Hier kan je ons je vraag sturen. Je vindt een omschrijving van de contactprocedure op deze pagina. We nemen zo snel mogelijk contact op met u.

Als je na enkele dagen je bestelling niet ontvangen hebt, contacteer dan onze helpdesk via het contactformulier.

Laatste nieuws

Naar het nieuws

Bruichladdich’s Allan Logan: ‘Age is just a number

‘We tend to say: “It’s not as bad as you think it’s going to be!”’ opens Allan Logan, Bruichladdich’s head of production, at a recent tasting in th

DOES WHISKY CHANGE IN AN UNOPENED BOTTLE?

Keeping hold of a unique bottle of whisky to mark a special occasion?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Geef hier je e-mail in

 

 

Contact